,,Czy my, Polacy, mamy ze sobą coś wspólnego? Nie widać, bo to powietrze”. Kampania wspierająca postawy Polaków na rzecz czystego powietrza.

Opis projektu

W ING wierzymy, że troska o środowisko to nasz wspólny obowiązek. Dlatego wprowadziliśmy do oferty finansowanie produktów i rozwiązań energooszczędnych z zerową prowizją, aby zachęcić Polaków do proaktywnej postawy na rzecz czystego powietrza.To podejście pokazaliśmy w kampanii "Czy my Polacy, mamy ze sobą coś wspólnego? Nie widać, bo to powietrze"

Credits
Zgłaszający:
ING
Klient:
ING Bank Śląski
Kategoria:
Innowacyjny Biznes
Podkategoria:
CSR
Kampania/ działanie społeczne
Nagroda:
Nominacja
Produkt:
Szeroka oferta finansowania produktów i rozwiązań energooszczędnych, bez prowizji.
Data publikacji:
1 luty 2018
Autorzy
Dyrektor banku odpowiedzialna za marketing:
Barbara Pasterczyk
Principal Expert:
Beata Piątek
Marketing Expert:
Aneta Kabot
Marketing Expert:
Krzysztof Matlak
Marketing Expert:
Diana Świątoniowska
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.