BOVSKA FABIA LIVE

Opis projektu

Idea stworzenia pierwszego w Polsce spotu TV na żywo, zmieniła premierę ŠKODY FABII w prawdziwy news. Dobór i unikalne zgranie kanałów komunikacji sprawiło, że 60-cio sekundowy spot stał się dwugodzinnym widowiskiem, a jednorazowe wydarzenie stało się kampanią, która dotarła do co 4 Polaka.

Credits
Zgłaszający:
dentsu
Klient:
ŠKODA POLSKA
Kategoria:
Innowacyjne Media
Podkategoria:
Formaty mediowe / reklamowe
Kampania/ działanie komercyjne
Nagroda:
Nominacja
Produkt:
ŠKODA FABIA
Data publikacji:
06.10.2018
Autorzy
Inicjatorzy projektu:
Natalia Skrzypek, Roman Terelak
Koncept:
Robert Kubicki, Łukasz Żuławski
Kreacja:
Robert Kubicki, Łukasz Żuławski, Joanna Biernacka, Łukasz Kotliński
Reżyseria:
Tadeusz Śliwa
Moderacja:
Joanna Andryszewska, Przemysław Mystkowski
Design:
Artur Gański, Piotr Polit, Michał Solarski
Producent agencyjny :
Marta Kartasińska
Zarządzanie projektem:
Jan Zagrodzki, Anna Krawczyk, Łukasz Kazimierczak, Tomasz Bartnik
Produkcja:
Propeller Film
Producenci:
Jarosław Boliński, Marcin Imach, Damian Opałka, Konrad Wróbleski
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.