OLX Praca. Zmień pracę na dobre

Opis projektu

Kampania „Zmień pracę na dobre” udowadnia, że hamujący rynek, rosnąca niepewność i sezonowe spadki nie muszą być przeszkodą do wzrostów. W trakcie jej trwania liczba użytkowników z kluczowej TG Grey Collar wzrosła +16,1%r/r, a liczba odpowiedzi na ogłoszenia +23,5%. Kampania odmieniła postrzeganie marki w ich oczach, a ToM wzrosło o 11p.p. Dzięki takim rezultatom portal odnotował historycznie najwyższe wyniki we wszystkich wskaźnikach świadomościowych, wizerunkowych i biznesowych.

Szczegóły
Kategoria:
Services
Nagroda:
Brąz
Produkt:
OLX Praca
Zgłaszający
Lider 1:
DDB Warszawa
Współzgłaszający:
Media Concept
Klient:
Grupa OLX
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.