Lubella 5-jajeczna. Wolne kury, lepsze jaja, lepszy makaron!

Opis projektu

Ta kampania to przykład, że długoterminowa strategia, która poza komunikacją dotyka produktu i realnego purpose marki odnosi realne sukcesy biznesowe. Zawłaszczyliśmy benefit, który jest driverem dla 2 różnych segmentów: poszukujących swojskiej jakości i dbających o ekosystem. Marka mainstremowa odniosła rzadki sukces w segmencie kraft. Po 3 latach nadal rośniemy i inspirujemy do ekologicznych wyborów. To nie tylko kampania, to etyczna rewolucja!

Szczegóły
Kategoria:
Long Term
Nagroda:
Srebro
Produkt:
Lubella 5-jajeczna
Zgłaszający
Lider 1:
Starcom
Współzgłaszający:
Brainbox, Feeders Agency
Klient:
Grupa Maspex 
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.