OLX. Zmień Pracę na Dobre

Opis projektu

Kampania „Zmień pracę na dobre” pokazuje jak skutecznie wykorzystywać sprzyjające okoliczności do przełamywania sezonowości kategorii. W trakcie jej trwania aktywność użytkowników Grey Collar rosła po raz pierwszy w tym okresie szybciej niż Blue Collar. W ten sposób zwiększając udział aktywności kluczowego segmentu o 3,6 p.p. r/r. Odmieniła także postrzeganie marki w ich oczach we wszystkich najważniejszych miarach, a ToM wzrosło o 17 p.p.!

Szczegóły
Kategoria:
Services
Nagroda:
Nominacja
Produkt:
OLX
Zgłaszający
Lider 1:
DDB Warszawa
Współzgłaszający:
Mindshare
Klient:
Grupa OLX
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.