UNIQA. Trzyłała

Opis projektu

UNIQA to marka w pułapce średniej skali, a nawyki klientów ubezpieczeń i komunikacja w dominujących kodach kulturowych nie pomagają jej. Powstała więc platforma z postaciami z kultowych polskich komedii. Grucha i Małpa - nie tak piękni jak celebryci i nie tak mądrzy jak finansiści – polecili klientom polisę z niską ceną i dobrym pakietem. A Polacy - lubiący humor tłumnie ruszyli na zakupy. Sprzedaż wzrosła o 39,2% r/r podczas gdy rynek o 18,1%.

Szczegóły
Kategoria:
Finance & Insurance
Nagroda:
Brąz
Produkt:
UNIQA
Zgłaszający
Lider 1:
PZL
Współzgłaszający:
Arena Media Communications, Value Media, SalesTube
Klient:
UNIQA
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.