Łomża. W swoim tempie

Opis projektu

Na mapie polskiego rynku piwa ostatnich 3 lat, marka Łomża jest ewenementem. Przy ekstremalnie trudnej sytuacji ekonomiczno-rynowej, globalnych spadkach oraz mniejszych niż wielcy gracze zasobach, marka przeszła ogromną transformację. Z marki regionalnej awansowała do ścisłego grona TOP10 i podwoiła udziały wolumenowe, przekraczając ambitne cele o 25%. Przy wartym 30mld PLN rynku i ponad 100 graczach, każdy procent wzrostu robi robotę.

Szczegóły
Kategoria:
Long Term
Nagroda:
Złoto
Produkt:
Łomża
Zgłaszający
Lider 1:
Brasil
Współzgłaszający:
EssenceMediacom
Klient:
Van Pur
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.