Obieg zamknięty w McDonald’s

Opis projektu

Jak marka taka jak McDonald’s może przekonać konsumentów do tego, że naprawdę robi coś dobrego dla środowiska? Stawiając na najbardziej pożądaną współcześnie wartość, czyli autentyczność, uwiarygodniliśmy działanie obiegu zamkniętego w restauracjach i zainspirowaliśmy gości do lepszej segreacji odpadów, co w pomnożeniu przez skalę marki oznacza, że rocznie do środowiska trafia nawet kilka tysięcy ton odpadów mniej.

Szczegóły
Kategoria:
ESG
Nagroda:
Srebro
Produkt:
McDonald's
Zgłaszający
Lider 1:
DDB Warszawa
Lider 2:
OMD Group
Współzgłaszający:
24/7 Communication, Dentsu Creative
Klient:
McDonald's
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.