McDonald's Drwal. Lepsza strona zimy

Opis projektu

Budowana spójnie od 6 lat platforma, oparta na dostarczaniu ekscytujących zimowych doświadczeń fanom Drwala i budowaniu z nimi emocjonalnej więzi, pomogła nam nie tylko osiągnąć ogromny sukces sprzedażowy (+345% vs. sprzedaż PRZED wprowadzeniem platformy) , ale też wpisać Drwala w popkulturę! Nie był to jednorazowy sukces. Oczekiwania z roku na rok były coraz wyższe, ale metodyczne podejście pozwoliło nam osiągać kolejne rekordowe wyniki.

Szczegóły
Kategoria:
Long Term
Nagroda:
Nominacja
Produkt:
McDonald's
Zgłaszający
Lider 1:
DDB Warszawa
Lider 2:
OMD Group
Współzgłaszający:
24/7 Communication , Dentsu Creative
Klient:
McDonald's
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.