„Coś do nich mam”
Opis projektu

Projekt miał na celu skuteczne nakłonienie młodych kobiet do zrobienia USG piersi celem wykluczenia choroby nowotworowej. Wobec nieskuteczności wcześniejszych kampanii, trzeba było znaleźć rozwiązanie zupełnie innowacyjne. Udało się – otworzyliśmy nową drogę do konstruowania skutecznych kampanii profilaktycznych.

Credits
Zgłaszający:
Fundacja Rak'n'Roll - Wygraj życie
Współzgłaszający:
Fundacja Rak'n'Roll - Wygraj Życie,DDB Warszawa Sp z o.o.,AVON Polska
Klient:
Fundacja Rak’n’Roll w Partnerstwie z Avon
Kategoria:
Innowacyjny Biznes
Podkategoria:
Inne
Kampania/ działanie społeczne
Nagroda:
Złoto oraz Grand Prix
Produkt:
Kampania społeczna, mająca na celu wywołanie określonego zachowania – pójścia na USG piersi, w masowej skali.
Data publikacji:
15.10.2018 rok
Autorzy
Copywriter:
Inez Kujda
Art Director:
Małgorzata Nierodzińska
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.