Burger Drwala - lepsza strona zimy
Opis projektu

Chcieliśmy, żeby nowa obietnica Drwala - nie ważne jaka jest zima, gdy pojawia się Drwal zima staje się lepsza - nie była tylko pustymi słowami. Dlatego stworzyliśmy event, w którym można było to poczuć. 1500 osób odwiedziło śnieżną kulę z restauracją McDonald’s w środku i miało okazję doświadczenia obietnicy Drwala.

Credits
Zgłaszający:
DDB Group
Współzgłaszający:
Omnicom Media Group Sp. z o.o.
Klient:
McDonald's Polska
Kategoria:
Innowacyjne Doświadczenie
Podkategoria:
Event
Kampania/ działanie komercyjne
Nagroda:
Srebro
Produkt:
Burger Drwala
Data publikacji:
2.12.2018
Autorzy
Acting Strategy & Business Director:
Małgorzata Majcher
Senior Copy Writer:
Jan Mirosław
Senior Art Director:
Izabela Wit
Senior Account Director:
Agata Dyląg
Group Account Director:
Rafał Szafraniec
Senior Media Planner/Buyer:
Paweł Wójcicki
Senior Media Planner/Buyer:
Marta Sprzączak
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.