Desperados Nocturno 7% - Bo Chcemy Poczuć Więcej

Opis projektu

Desperados pierwszy raz w Polsce, wykorzystał siłę dynamicznie zyskującego na popularności voice messaging’u, by w ramach unikalnego doświadczenia realizowanego za pośrednictwem chatbota na Facebook Messengerze, udostępnić odbiorcom spersonalizowany utwór muzyczny bazujący na ich emocjach. Wszystko realizowane w czasie rzeczywistym.

Credits
Zgłaszający:
Agencja K2
Współzgłaszający:
K2 Media,STARCOM
Klient:
Desperados
Kategoria:
Innowacyjne Doświadczenie
Podkategoria:
Content
Kampania/ działanie komercyjne
Nagroda:
Srebro
Produkt:
Desperados Nocturno 7%
Data publikacji:
01.08.2018
Autorzy
Dyrektor Kreatywny:
Filip Szperl
Head of art and design:
Marcel Cegliński
Copy Creative:
Aleksandra Polakowska
Head of Bots:
Maciej Maliszewski
Account Manager:
Anna Turek
Social Media Director:
Miłosz Jacyna
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.