Jak wykorzystaliśmy technologię GEOTRAPPINGU do przechwycenia klientów konkurencji

Opis projektu

Wyzwaniem w kampanii było precyzyjne zlokalizowanie i dotarcie do osób, które w danym okresie rozważają zakup samochodu z kategorii premium. Chcieliśmy przedstawić im konkurencyjną ofertę i przekierować do salonów dealerskich Land Rovera. Ważna również była dla nas weryfikacja tezy, że osoby odwiedzające salony konkurencji stanowią responsywną grup

Credits
Zgłaszający:
Value Media
Klient:
British Automotive Polska
Kategoria:
Innowacyjne Media
Podkategoria:
Smart use of data
Kampania/ działanie komercyjne
Nagroda:
Nominacja
Produkt:
Land Rover (Discovery Sport/Range Rover Evoque)
Data publikacji:
maj-czerwiec 2018
Autorzy
Communication Director:
Michał Kwit
Communication Manager:
Tomasz Gadziński
Communication Manager:
Marlena Cypryś
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.