Digital Economiser

Opis projektu

Celem projektu jest zrozumienie wpływu na siebie poszczególnych elementów komunikacji marki w środowisku cyfrowym. Pozwala to na optymalizację działań mediowych marki, zarówno na poziomie poszczególnych mediów, jak i na poziomie systemu komunikacji. Dzięki temu marketerzy mogą podnieść efektywność mediów o średnio 25%.

Credits
Zgłaszający:
MediaCom Warszawa
Klient:
-
Kategoria:
Innowacyjne Media
Podkategoria:
Algorytmy i narzędzia optymalizacyjne
Kampania/ działanie komercyjne
Nagroda:
Brąz
Produkt:
Digital Economiser
Data publikacji:
2018-09-26
Autorzy
Research Director:
Jarosław Dejneka
Research Associate Director:
Bartosz Kowalski
Research Manager:
Jaromir Szmitkowski
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.