2forU Stories
Opis projektu

By odświeżyć wizerunek i zaangażować TG (16-24), przełożyliśmy mechanikę promocji 2forU w McDonald’s, jak i wiodącego narzędzia sm, czyli Instastories, bezpośrednio na naszą kampanię digitalową. Tak powstały 2forU Stories – 35 krótkich, pionowych filmików z telefonu, z elementami rodem z Instastories, publikowane na jedyne 24 h w różnych kanałac

Credits
Zgłaszający:
Isobar Polska
Współzgłaszający:
DDB&tribal,OMD
Klient:
McDonald's Polska
Kategoria:
Innowacyjne Media
Podkategoria:
Formaty mediowe / reklamowe
Kampania/ działanie komercyjne
Nagroda:
Złoto
Produkt:
2forU
Data publikacji:
17 października 2018
Autorzy
Creative Director:
Joanna Biernacka
Deputy Creative Director:
Łukasz Kotliński
Copywriter:
Sonia Łukomska
Art Director:
Konrad Białek
Graphic Designer:
Izabela Kurkiewicz
Content Designer:
Hubert Gawroński
Client Partner:
Nazar Al-Khouri
Group Account Manager:
Jakub Leduchowski
Account Manager:
Ilya Makei
Agency Producer:
Katarzyna Seyfried
Tomasz Kozera:
Tomasz Kozera
Director:
Piotr Matejkowski
Director of Photography:
Jakub Burakiewicz
Postproduction:
Televisor
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.