Autor Bestsellerów - serial audio

Opis projektu

Zbudowanie świadomości o obecności seriali audio na polskim rynku u konsumentów kultury. Potraktowanie serialu audio jako popularnej rozrywki i podejście do jego promocji w sposób innowacyjny dla rosnącej kategorii audiobooków. Olbrzymy efekt mediowy spowodowany produkcją pierwszego trailera do serialu audio.

Credits
Zgłaszający:
Storytel
Klient:
Storytel
Kategoria:
Innowacyjne Doświadczenie
Podkategoria:
Touchpoint
Kampania/ działanie komercyjne
Nagroda:
Złoto
Produkt:
Storytel Original
Data publikacji:
12.09.2018
Autorzy
marketing manager:
Jakub Barzak
redaktor naczelny :
Marcin Zwierzchowski
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.