Nieoczekiwany powrót do studia

Opis projektu

Debiut Old Spice w świecie gamingu. Celem była penetracja nowej grupy - graczy. Aby do nich dotrzeć, marka postawiła na autentyczność, innowacyjność i wyjście naprzeciw ich potrzebom - stworzyła studio komentatorskie w trakcie przerwy streamu na platformie Twitch. Odbiorcy bardzo pozytywnie zareagowali na komunikację - komentowali i share'owali.

Credits
Zgłaszający:
Essencemediacom Poland Warszawa
Klient:
Procter&Gamble
Kategoria:
Innowacyjne Media
Podkategoria:
Formaty mediowe / reklamowe
Kampania/ działanie komercyjne
Nagroda:
Nominacja
Produkt:
Old Spice
Data publikacji:
październik 2018
Autorzy
Assiociate Brand Manager:
Nikolai Holst-Hartwig
Brand Manager:
Adam Adamiak
MBA Content Specialist:
Natalia Konarzewska
International Communications Planner:
Mateusz Krawczyk
Account Manager:
Joanna Jeziorek
CEO Fantasy Expo:
Kamil Górecki
Senior Project Manager:
Bartłomiej Tybor
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.