#VOLVOLOVE
Opis projektu

Nowy sposób zamawiania jazd testowych. Po raz pierwszy w historii wykorzystaliśmy Instagram jako narzędzie do zamawiania jazd testowych. Wystarczyło otagować profil Volvo Car Poland w miejscu gdzie mamy dostarczyć auto. Bez konieczności dzwonienia, umawiania się z dealerem, wypełniania formularzy i stania w korkach w drodze do salonu.

Credits
Zgłaszający:
Grey Group Poland
Klient:
Volvo Car Poland
Kategoria:
Innowacyjne Doświadczenie
Podkategoria:
Touchpoint
Kampania/ działanie komercyjne
Nagroda:
Brąz
Produkt:
Volvo
Data publikacji:
14.02.2019
Autorzy
Executive Creative Director:
Jakub Korolczuk
Marketing Director:
Michał Krejza
Creative Director BTL & Design:
Miro Charkot
Copywriter:
Maciej Krawczyk
Designer:
Małgorzata Bartosik
Account Manager:
Agata Pamięta
Account Director:
Hubert Radecki
Junior Account Executive:
Magdalena Jerzewska
Client: :
Head of Marketing, Volvo Car Poland:
Mariusz Nycz
Communication Manager, Volvo Car Poland:
Łukasz Borak
Mindshare:
Małgorzata Olszewska, Piotr Kolpak
WhiteBits:
Paweł Stempniak
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.