Rower Robsona
Opis projektu

Młodzi ludzie piją alkohol nad Wisłą i wracają do domu na rowerach powodując wypadki. To niedobrze, pomyśleliśmy i postanowiliśmy dotrzeć do nich filmem zrobionym na podstawie copypasty napisanej na podstawie ogłoszenia na OLX.

Credits
Zgłaszający:
BBDO Warszawa
Klient:
KCBRD
Kategoria:
Innowacyjne Media
Podkategoria:
Formaty mediowe / reklamowe
Kampania/ działanie społeczne
Nagroda:
Złoto
Produkt:
Nie jeżdżenie po pijaku na rowerze
Data publikacji:
1.03.2018
Autorzy
Dyrektor Kreatywny:
Kamil Redestowicz
Art Director:
Adam Kieres
Copywriter:
Mateusz Wójcik
Copywiriter:
Malcolm XD
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.