Daj się połączyć

Opis projektu

Głównym celem kampanii było przeniesienie brand hero – Kapsla do wirtualnego świata, aby w innowacyjny sposób dotrzeć do grupy docelowej i przełamać barierę w dotarciu do pokolenia odpornego na klasyczny przekaz reklamowy. W tym celu wykorzystana została nowoczesna technologia, dzięki której marce udało się zaskoczyć i zaangażować użytkowników.

Credits
Zgłaszający:
Brainbox
Współzgłaszający:
Grupa Maspex Sp. z o.o. Sp.k.,Starcom Sp. z o.o.
Klient:
Grupa Maspex Wadowice
Kategoria:
Innowacyjne Media
Podkategoria:
Smart use of data
Kampania/ działanie komercyjne
Nagroda:
Srebro
Produkt:
Tymbark
Data publikacji:
25.06.2018
Autorzy
Head of Digital:
Karolina Wolska
Senior Copywriter:
Julia Chowaniec
Account Manager:
Karolina Gruca
Art Director:
Barbara Dzierań
Brand Manager:
Karolina Zagórska
Category Manager:
Jacek Bielarz
Marketing Assistant:
Przemysław Drewniak
Digital Specialist:
Maciej Witalis
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.