Różni ludzie. Wspólna marka. Jordan

Opis projektu

Zmiana strategii z szerokich działań TV na zbiór działań taktycznych digital, ukierunkowanych do węższych grup docelowych, pokazując że marka rozumie zindywidualizowane potrzeby/trendy - wyróżnienie się na tle konkurencji kampaniami skierowanymi do GenZ-Eko-Parenting-brand/akcesoria. 32,3% wzrost sprzedaży y/y vs. stabilna kategoria (konkurencja - wzrost w kat. nie większy niż 6,9%). +3,5% wzrost udziału w rynku - wejście do TOP 2 kategorii.

Szczegóły
Kategoria:
Beauty & Care
Nagroda:
Brąz
Produkt:
Jordan
Zgłaszający
Lider 1:
Performance Media
Współzgłaszający:
Sarigato, UM
Klient:
Orkla Care
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.