Marka roślinna z mięsnym ambasadorem. Alpro

Opis projektu

Alpro jako pierwsza marka w kategorii plant based zamiast tylko przekonywać do przejścia na roślinne, nawiązała współpracę z ambasadorem jednoznacznie kojarzącym się ze światem mięsa i produktów pochodzenia zwierzęcego. Dzięki odważnemu podejściu i pokazaniu pierwszych, nieidealnych kroków Borysa Szyca w świecie roślinnej diety, marka zyskała znaczące wzrosty wskaźników wizerunkowych i sprzedażowych - a także dotarła do konsumentów spoza segmentu vege (flexitarianie). Dodatkowo kampania celowo wystartowała, gdy w TV wciąż były emitowane spoty McDonald’s z Borysem Szycem, by wywołać jeszcze większy buzz i dyskusję na temat flexitarianizmu.

Szczegóły
Kategoria:
Food
Nagroda:
Nominacja
Produkt:
Alpro
Zgłaszający
Lider 1:
Feeders Agency
Współzgłaszający:
MediaCom Warszawa
Klient:
Danone
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.