Prosto ze skalJury. Jurajska

Opis projektu

Zdecydowane działania przynoszą spektakularne efekty. Dzięki śmiałej decyzji relaunchu marki Jurajska osiągnęliśmy 9-krotnie wyższą dynamikę wzrostu niż cały rynek w 2021r. Zapomnianą i coraz rzadziej kupowaną wodę mineralną zamieniliśmy w najszybciej rosnącą markę w kategorii. Co ważne - uczyniliśmy to bez obniżenia ceny ani zmiany produktu. Nowe pozycjonowanie, nowa identyfikacja wizualna, nowe opakowania i nowa komunikacja nadały Jurajskiej nowy wizerunek, który konsumenci docenili. Nasza „nowa” marka stała się dla nich bardziej dostępna. Wszystko dzięki silnej prostej idei, wyrazistej kreacji i żelaznej dyscyplinie we wdrażaniu jej na każdym etapie ścieżki zakupowej.

Szczegóły
Kategoria:
Launch/ Relaunch
Nagroda:
Brąz
Produkt:
JURAJSKA
Zgłaszający
Lider 1:
OMD
Współzgłaszający:
Opus B, Touchideas, ASAP&ASAP, Pure Play
Klient:
Jurajska
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.