Receptura.

Opis projektu

Świat marki E.Wedel jest zbyt bogaty, by opowiedzieć o nim w ramach standardowych formatów reklamowych. Dlatego zdecydowaliśmy się na Branded Content. Interesujące z punktu widzenia odbiorcy treści miały się stać dla nas platformą do opowiedzenia o brandzie, jego historii, misji i wartościach. Wyprodukowany we współpracy z TVN serial „Receptura” pozwalał na wiarygodne eksponowanie marki w kontekście różnych epok. Tworząc Jana Wedla jednym z bohaterów produkcji pozwoliliśmy widzom poznać historię firmy w ramach wciągającej fabuły. Z kolei lokowania w scenach współczesnych pokazywały nowoczesne oblicze produktów E.Wedel.

Szczegóły
Kategoria:
Branded Content
Nagroda:
Brąz
Produkt:
E.Wedel
Zgłaszający
Lider 1:
Zenith
Lider 2:
LiquidThread
Współzgłaszający:
GoldenSubmarine, Saatchi & Saatchi, Walk PR, TVN
Klient:
E. Wedel
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.