Rethink fashion. Perwoll

Opis projektu

Wyzwanie: przyciągnąć do „nudnej” marki młode konsumentki. Insight: Slow fashion w ich wydaniu to polowanie w lumpeksach na odzieżowe perełki. Idea: Perwoll i Top Model łączą siły w słusznej sprawie, pokazując, że branża fashion się zmienia, a marka ma jej dużo do zaoferowania zgodnie ze swoją strategią RETHINK FASHION. Kontent stworzony w czasie nagrywania programu stanowił punkt wyjścia dla kolejnych elementów kampanii w digitalu i prasie. Efekt: rekordowy udział marki, a dzięki atrakcyjnej treści i formie dotarcie z ważnym społecznie przekazem, pozwalającym w naturalny sposób przybliżyć markę młodym konsumentkom.

Szczegóły
Kategoria:
Branded Content
Nagroda:
Brąz
Produkt:
PERWOLL
Zgłaszający
Lider 1:
Wavemaker
Klient:
Henkel
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.