Kubuś cukru nie dodaje

Opis projektu

Radykalna reformulacja nigdy nie jest łatwa. Zwłaszcza gdy wiąże się z podwyżką ceny. Jednak dzięki szybkiej i zdecydowanej reakcji na nowe regulacje prawne i aktywnej komunikacji Kubusiowi wyszła ona doskonale. Podczas gdy reszta rynku kolejny rok z rzędu notowała spadki, nam udało się obronić wolumeny sprzedaży, wzmocnić swoją pozycję w kategorii SOKÓW I NEKTARÓW oraz wzmocnić percepcję marki jako naturalnej.

Szczegóły
Kategoria:
React & Defend
Nagroda:
Srebro
Produkt:
Kubuś
Zgłaszający
Lider 1:
Starcom
Współzgłaszający:
Brainbox
Klient:
Grupa Maspex
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.