Kubuś cukru nie dodaje

Opis projektu

Radykalna reformulacja nigdy nie jest łatwa. Zwłaszcza gdy wiąże się z podwyżką ceny. Jednak Kubusiowi wyszło ona znakomicie. Dzięki skutecznej komunikacji, udało nam się nie tylko przekonać konsumentów, że warto za nas zapłacić więcej, ale jednocześnie proaktywnie „uciec” od problemu jakim był cukier, obronić sprzedaż, wzmocnić udziały w kategorii SOKÓW I NEKTARÓW i wzmocnić percepcję marki jako naturalnej. Podczas gdy reszta rynku spadała.

Szczegóły
Kategoria:
React & Defend
Nagroda:
Srebro
Produkt:
Kubuś
Zgłaszający
Lider 1:
Starcom
Współzgłaszający:
Brainbox
Klient:
Grupa Maspex
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.