Wolne kury! Lubella 5-jajeczna

Opis projektu

Chcąc zmiany u innych, zacznij od zmiany u siebie! Kampania Wolne Kury, stanowi „żywy” dowód na to, że producenci są w stanie realizować działania z obszaru purpose marketingu, wprowadzając realne zmiany na podstawowym poziomie procesu produkcji i w samym produkcie! Ratujemy 70 000 kur rocznie z chowu klatkowego, kształtując świadomość społeczną problemu i dając konsumentom realną szansę na działanie – wystarczy wybrać odpowiedni makaron!

Szczegóły
Kategoria:
ESG Influence (wcz. Positive Influence)
Nagroda:
Srebro
Produkt:
LUBELLA 5-JAJECZNA
Zgłaszający
Lider 1:
Starcom
Współzgłaszający:
Brainbox, Feeders Agency, 24/7Communication
Klient:
Grupa Maspex
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.