Życie jest za krótkie na nadwrażliwość. Sensodyne

Opis projektu

Sensodyne to marka specjalistyczna dla osób z nadwrażliwością. Marka zakończyła 2020 ze spadkiem sprzedaży wartościowej wbrew trendom rynkowym. Osoby cierpiące na nadwrażliwość zębów na co dzień świadomie unikają niektórych pokarmów i napojów, przez co nie mogą w pełni cieszyć się życiem. Aby zbliżyć się do konsumentów i zbudować z nimi więź emocjonalną, odnosząc się do tego, co jest dla nich ważne, a czego unikają, zdecydowaliśmy się na odważny krok – odejście, po raz pierwszy w historii marki, od komunikacji eksperckiej. Hasłem stało się „Życie jest za krótkie na nadwrażliwość”.

Szczegóły
Kategoria:
Beauty & Care
Nagroda:
Nominacja
Produkt:
Sensodyne
Zgłaszający
Lider 1:
Publicis Leon
Współzgłaszający:
LiquidThread
Klient:
Haleon
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.