Game out of the Box. Wyborowa

Opis projektu

Zmieniliśmy reguły gry kategorii, sprawiając, że opakowanie wódki stało się imprezową grą planszową z rozszerzeniem AR. Wszystko dzięki obserwacji potrzeb konsumentów w nieprzewidywalnych czasach pandemii. Innowacyjny, wyróżniający się na półce produkt i skuteczna kampania w SoMe przyciągnęła konsumentów. Efekt? +96% wzrostu rotacji w supermarketach w trakcie kampanii w porównaniu do średniej rotacji w 2020 i +20pp wzrostu intencji zakupowej.

Szczegóły
Kategoria:
Beverages – Alcohol
Nagroda:
Brąz
Produkt:
WYBOROWA
Zgłaszający
Lider 1:
VMLY&R
Współzgłaszający:
Cape Morris
Klient:
Wyborowa Pernod Ricard
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.