Opiekunowie Opiekunom. TENA

Opis projektu

Marka TENA stworzyła na Facebooku zamkniętą grupę Opiekunowie Opiekunom, która stanowi nowe podejście do komunikacji w kategorii. To społeczność, która łączy ekspertów z osobami zajmującymi się bliskimi, wymagającymi stałej opieki. Powstała ona, by mogli dzielić się doświadczeniami, znaleźć wsparcie i mieć miejsce, które daje poczucie wspólnoty. TENA chce wspierać opiekunów w ich niezwykłym wysiłku i doceniać ich osiągnięcia. Jako pierwsza marka w swojej kategorii, wykorzystała ten kanał komunikacji. Wg badania, 89% członków grupy deklaruje, że potrzebowało takiego miejsca, a 65%, że TENA to marka, którą kupiliby w pierwszej kolejności.

Szczegóły
Kategoria:
ESG Influence (wcz. Positive Influence)
Nagroda:
Srebro
Produkt:
TENA
Zgłaszający
Lider 1:
LiquidThread
Lider 2:
Zenith
Współzgłaszający:
BBDO Warszawa, Performics
Klient:
Essity
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.