Hellomama - od Mam dla Mam

Opis projektu

Tworząc nowy brand startujemy z zerową wiarygodnością i bez bazy użytkowników, jednak chcemy konkurować z największymi wydawcami w Polsce, którzy obecni są na rynku od lat. Nasze główne cele to znalezienie się w TOP10 witryn z kategorii Childrens’ Health wg. Similarweb, sukcesywne budowanie widoczności organicznej oraz pogłębianie zaangażowania użytkowników. Strategia contentowa została oparta na autorskich badaniach Keyword Matrix- dzięki temu odpowiadamy na trendy wyszukiwań i lepiej dopasowujemy treści do publikacji. Serwis Hellomama.pl szybko wszedł do czołówki portali parentingowych w Polsce. W ciągu pierwszych 6 miesięcy pozyskał blisko 1 mln czytelników.

Szczegóły
Kategoria:
Culture & Entertainment
Nagroda:
Srebro
Produkt:
Hellomama.pl
Zgłaszający
Lider 1:
Performics
Współzgłaszający:
Publicis Le Pont, LiquidThread
Klient:
USP Zdrowie
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.