Jestem kobietą

Opis projektu

„Dobra reklama i brawo za przesłanie. Ale z drugiej strony to, że w Polsce ta reklama jest uznawana za odważną i przełomową, jest naprawdę bardzo smutne i wiele mówi o tym w jak czarnej d... się znajdujemy". To jedna z 8700 opinii na temat kampanii YES, marki-challengera, która podważyła dyskryminujące kobiety kody komunikacyjne. Odwaga marki zainicjowała falę dyskusji w Internecie i przełożyła się na najwyższe wyniki sprzedaży w historii.

Szczegóły
Kategoria:
Equality
Nagroda:
Brąz
Produkt:
YES
Zgłaszający
Lider 1:
180heartbeats + JUNG v. MATT
Współzgłaszający:
Stratosfera, Massive Music, Mediahub
Klient:
YES Biżuteria
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.