Nawilżanie jest seksi. Durex

Opis projektu

Kampania była bardzo skutecznym lunchem komunikacji lubrykantów Durex na polskim rynku, zwiększając sprzedaż lubrykantów Durex Naturals nie tylko w czasie trwania kampanii, ale również w całym 2021 (o 88% w czasie kampanii oraz o 42% w całym 2021). Poprzez zaadresowanie kluczowych barier, edukację i dostarczenie ważnych informacji skutecznie znormalizowała użytkowanie lubrykantów i odblokowała penetrację kategorii.

Szczegóły
Kategoria:
Beauty & Care
Nagroda:
Srebro
Produkt:
Durex
Zgłaszający
Lider 1:
DDB Warszawa
Lider 2:
OMD
Współzgłaszający:
Tears of Joy
Klient:
Reckitt Benckiser
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.