Nawilżanie jest seksi. Durex

Opis projektu

Celem kampanii było zbudowanie penetracji lubrykantów poprzez znormalizowanie problemu niewystarczającej naturalnej lubrykacji wśród kobiet (nie tylko po menopauzie) oraz zaprezentowanie lubrykantów Durex jako produktów, które w naturalny sposób go adresują. Odwołując się do women empowermentu, zachęcaliśmy kobiety, aby wzięły sprawy w swoje ręce, poznały naturalne potrzeby swojego ciała, zaczęły je odpowiednio adresować i zwiększyły satysfakcję ze swojego życia seksualnego. Lubrykanty Durex Naturals promowane w kampanii uzyskały aż 88% wyższy wolumen sprzedaży vs. analogiczny okres YtY oraz 42%* wyższy w całym 2021 vs. 2020!

Szczegóły
Kategoria:
Beauty & Care
Nagroda:
Srebro
Produkt:
Durex
Zgłaszający
Lider 1:
DDB Warszawa
Lider 2:
OMD
Współzgłaszający:
Tears of Joy
Klient:
Reckitt Benckiser
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.