LIVE #matchmyhairchallange . Schwarzkopf

Opis projektu

Działania LIVE w Social Mediach sprawiły, że kategoria obroniła się przed zakładanym spadkiem -20% w okresie lata 2021. LIVE spowodował, że młodzież otworzyła się na odważne kolory. Marka zdecydowanie umocniła pozycję nr1 w kategorii farb dla młodych (OTHERS) oraz przekroczyła wszystkie zakładane KPI: sprzedaż +22,3% (06-08’21vsLYP), udziały rynkowe +0,9ppt (06-08’21vsLYP). Świadomość marki +6,6ppt, Brand Association +6,2ppt. Kreację wyświetlono ponad 195 mln razy z Engagement Rate: 13,3%

Szczegóły
Kategoria:
Social Media Driven
Nagroda:
Nominacja
Produkt:
Schwarzkopf LIVE
Zgłaszający
Lider 1:
Henkel
Współzgłaszający:
TikTok, GetHero
Klient:
Henkel
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.