UNMUTE - GŁOŚNIEJ NIŻ DECYBELE

Opis projektu

UNMUTE to absolutnie wyjątkowe przedsięwzięcie i pokaz skuteczności komunikacji marketingowej w dyskursie społecznym. Cały projekt to zrealizowany z polotem brawurowy pomysł na zwrócenie uwagi szerokiej opinii publicznej na problem społecznego wykluczenia środowiska Głuchych, a szczególnie braku ich pełnoprawnego dostępu do kultury. Stworzony w ramach projektu zespół Głuchych po raz pierwszy w historii wziął udział w lokalnych eliminacjach do Eurowizji, cała kampania bez budżetu mediowego osiągnęła blisko 7 mln zł ekwiwalentu reklamowego, a nasz przekaz dotarł do milionów Polaków! Temat równego dostępu Głuchych do popkultury przestał być tematem tabu.

Szczegóły
Kategoria:
Non-Profit & Public Service
Nagroda:
Srebro
Produkt:
Polski Związek Głuchych
Zgłaszający
Lider 1:
Change Serviceplan
Współzgłaszający:
Media Republic, Labcon
Klient:
Polski Związek Głuchych
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.