Hi 90s! Sprandi

Opis projektu

Reaktywowaliśmy markę z lat ’90 tworząc jej nowy, adekwatny do wyzwań wizerunek. Zbudowaliśmy wysoką świadomość Sprandi i znaczącą pozycję w biznesie wielkiej firmy obuwniczej. Marka stworzyła kategorię sneakersów w rok w czasie niepewnej sytuacji gospodarczej. Wypełniliśmy lukę w portfolio CCC rekrutując młodego konsumenta. Stworzyliśmy cool komunikację, a dzięki tym wszystkim elementom, widocznie zwiększyliśmy sprzedaż marki Sprandi w CCC.

Szczegóły
Kategoria:
Retail
Nagroda:
Srebro
Produkt:
SPRANDI
Zgłaszający
Lider 1:
CCC
Klient:
CCC
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.