Hi 90s! Sprandi

Opis projektu

CCC ma w ofercie szerokie porfolio marek, jednak nie pokrywały one potrzeb Generacji Z, rzutując jednocześnie na wizerunek całej oferty - czyniąc ją nieatrakcyjną. Marka Sprandi przez lata nie miała własnej strategii. Pierwsza znacząca kampania, w sezonie SS21, zbudowała markę na nowo, korzystając z komunikacji trafiającej do najmłodszego pokolenia. Marka doczekała się pierwszej oferty streetwaerowej w CCC, a zarówno produkt, jak i komunikacja, zostały osadzone w trendzie lat 90. Skutkowało to osiągnięciem założonych celów: wzrostem wygenerowanej marży czy reve o 86%, rozpoznawalności na poziomie 38% i pozytywnym buzzem w Internecie.

Szczegóły
Kategoria:
Retail
Nagroda:
Srebro
Produkt:
SPRANDI
Zgłaszający
Lider 1:
CCC
Klient:
CCC
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.