Avon. Normalne, że ich dotykam

Opis projektu

Dotykanie i poznawanie własnych piersi jest tematem tabu wśród młodych dziewczyn. Eksperci potwierdzają, że samobadanie – opierające się na dotyku - powinno być wykonywane co miesiąc już od 16 roku życia. Wprowadziliśmy do szkół ponadpodstawowych lekcje samobadania piersi i wnieśliśmy realną zmianę w wiedzy i postawach dziewczyn. To pierwsza w Polsce edukacyjna kampania na temat profilaktyki raka piersi do nastolatek. Frekwencja i feedback od nauczycieli i uczniów pokazują skalę potrzeby społecznej prowadzenia takich działań. Skutecznie dotarliśmy do strategicznie nowej grupy docelowej, bo potrafiliśmy nazwać problem jej językiem i wykorzystać muzykę.

Szczegóły
Kategoria:
Social
Nagroda:
Brąz
Produkt:
Avon
Zgłaszający
Lider 1:
Garden of Words Group
Współzgłaszający:
Fundacja Rak’n’Roll. Wygraj Życie!
Klient:
Avon
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.