Avon. Normalne, że ich dotykam

Opis projektu

To pierwsza edukacyjna kampania na temat profilaktyki raka piersi w Polsce skierowana do dziewczyn 16+. Znaleźliśmy moment i miejsce, w którym należy budować nawyki i dotarliśmy do marginalizowanej grupy wiekowej – strategicznej dla profilaktyki raka piersi. Nazwaliśmy problem jej językiem i przełamaliśmy barierę wstydu. Wnieśliśmy realną zmianę w wiedzy i postawach dziewczyn, a frekwencja i feedback potwierdzają potrzebę takich działań .

Szczegóły
Kategoria:
Social
Nagroda:
Brąz
Produkt:
Avon
Zgłaszający
Lider 1:
Garden of Words Group
Współzgłaszający:
Fundacja Rak’n’Roll. Wygraj Życie!
Klient:
Avon
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.