Radio ZET. Niech To Usłyszą

Opis projektu

By zatrzymać spadki słuchalności Radia Zet, odświeżyć jego wizerunek oraz przyciągnąć młodszego i bardziej atrakcyjnego biznesowo dla radia słuchacza stworzyliśmy pierwszy radiowy serial kryminalny "Niech To Usłyszą". Scenariusz obsadzonego gwiazdami (m.in. Margaret, Damięcki, Makłowicz, Gelner) serialu, którego akcja działa się w Radiu Zet, napisali słynni pisarze kryminałów (Wojciech Chmielarz, Jakub Ćwiek). Świetnie dobrany do nowej grupy docelowej branded content nie tylko zatrzymał spadek słuchalności, ale poprawił %audience share o 6,4%, udział radia w młodszej grupie słuchaczy (16-40) aż o 22% oraz odnotował prawie 0,5 mln odtworzeń na platformach online.

Szczegóły
Kategoria:
Entertainment
Nagroda:
Srebro
Produkt:
Radio ZET
Zgłaszający
Lider 1:
Radio ZET
Klient:
Radio ZET
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.