CUPRA. Daj się uwieść

Opis projektu

Kampania Cupry Formentor „Daj się uwieść” utrzymała bezprecedensową dynamikę wzrostu nowej marki na rynku samochodów, odbierając udziały rynkowe ikonicznym konkurentom. Cupra Formentor była odpowiedzią na pragnienia kierowców, którzy chcą się wyróżnić na drodze, są znudzeni klasycznymi markami premium, a do salonu trafiają po euforyczne przeżycie. Drapieżny design i sensualna przyjemność z jazdy był głównym przekazem kampanii. Budżet wymagał optymalizacji kanałów. TV budowała świadomość i zaangażowanie. Video online opowiadało wprost na lokalne potrzeby. Wykorzystanie polskiego ambasadora marki kierowało na nas uwagę kluczowej grupy docelowej. Zaangażowanie dziennikarzy wzmagało zainteresowanie wokół młodej marki.

Szczegóły
Kategoria:
Automotive & Mobility
Nagroda:
Nominacja
Produkt:
CUPRA
Zgłaszający
Lider 1:
DDB Warszawa
Współzgłaszający:
PHD, Walk PR
Klient:
Volkswagen Group
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.