McDonald’s. Daj drugie życie śmieciom

Opis projektu

Jak marka taka jak McDonald’s może przekonać konsumentów do większej troski o środowisko? Wprowadzając system obiegu zamkniętego w restauracjach i tworząc inspirującą komunikację razem z naszymi gośćmi przywróciliśmy wartość śmieciom. Dzięki wspólnym działaniom niemal 100% śmieci w McDonald’s jest segregowanych prawidłowo, co w pomnożeniu przez skalę marki oznacza, że rocznie do środowiska trafia nawet kilka tysięcy ton odpadów mniej.

Szczegóły
Kategoria:
Environmental
Nagroda:
Srebro
Produkt:
McDonald’s
Zgłaszający
Lider 1:
DDB Warszawa
Lider 2:
OMD
Współzgłaszający:
24/7Communication
Klient:
McDonald's
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.