McDonald's. Zacznijmy razem dobry dzień

Opis projektu

Jak zachęcić konsumentów do ponownego jadania śniadań w Maku po COVID-19, niż tylko tylko poprzez funkcjonalne zaspokojenie porannego głodu albo odproduktowe obserwacje? Dzięki odpowiedniemu zidentyfikowaniu postpadnemicznego nastroju społecznego i emocjonalnej odpowiedzi marki, umocniliśmy najbardziej stratną na pandemii kategorię McDonald’s, sprawiając, że zaczęła ona napędzać cały biznes!

Szczegóły
Kategoria:
Services
Nagroda:
Brąz
Produkt:
McDonald's
Zgłaszający
Lider 1:
DDB Warszawa
Lider 2:
OMD
Klient:
McDonald's
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.