UNIQA. Zabawa w chowanego

Opis projektu

Za udowodnienie, że efektywna komunikacja nie jest tylko domeną wielkich graczy. Za odwagę, aby nie wybrać tego, co szybkie i łatwe, ale to, co mądre i potrzebne. Za działania, które nie tylko przyniosły marce ponadprzeciętny wzrost biznesowy i wizerunkowy, ale także odpowiedziały na realną potrzebę konsumenta i zapewniły pomoc tam, gdzie tej pomocy najbardziej brakuje.

Szczegóły
Kategoria:
Finance & Insurance
Nagroda:
Nominacja
Produkt:
UNIQA
Zgłaszający
Lider 1:
DDB Warszawa
Współzgłaszający:
Arena Media, Value Media, SalesTube, Labcon
Klient:
UNIQA
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.