McDonald's. Bal w Maku

Opis projektu

Aby zwiększyć częstotliwość korzystania z aplikacji McDonald’s, dostarczyliśmy jej użytkownikom (czyli młodym ludziom) unikalne, emocjonalne i angażujące doświadczenie. Do współpracy zaprosiliśmy przełamującego wszystkie stereotypy artystę - Ralpha Kaminskiego - i zorganizowaliśmy “Bal w Maku”. W efekcie nie tylko zachęciliśmy do częstszego korzystania z apki, ale przede wszystkim umocniliśmy emocjonalną wieź z młodymi ludźmi.

Szczegóły
Kategoria:
Brand Experience
Nagroda:
Nominacja
Produkt:
McDonald's
Zgłaszający
Lider 1:
DDB Warszawa
Lider 2:
OMD
Współzgłaszający:
dentsu Creative
Klient:
McDonald's
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.