McDonald's. Bal w Maku

Opis projektu

Jak zachęć wymagającą grupę młodych ludzi do tak racjonalnego działania, jak skanowanie aplikacji podczas wizyt w Maku? Dzięki postawieniu na angażujący experience, rezonującą w młodym pokoleniu wartość (inkluzywność) oraz podziwianego przez nich, nietuzinkowego artystę (Ralpha Kaminskiego), nie tylko zwiększyliśmy częstotliwość korzystania z apki, ale przede wszystkim umocniliśmy bliskość z marką i udowodniliśmy, że Mak jest dla każdego.

Szczegóły
Kategoria:
Brand Experience
Nagroda:
Nominacja
Produkt:
McDonald's
Zgłaszający
Lider 1:
DDB Warszawa
Lider 2:
OMD
Współzgłaszający:
dentsu Creative
Klient:
McDonald's
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.