Hitaxa Fast challenguje rynek alergiczny

Opis projektu

Hitaxa Fast rzuciła wyzwanie rynkowi alergicznemu i ustanowionym od lat markom, wracając po 5 latach: - Z unikalnym insightem, pozycjonowaniem i wyróżnialną kampanią TV - Z niższym budżetem mediowym (Hitaxa 16,5 mln vs lider 38,5 mln Rate card 2022) - Z efektywną kampanią TV (Hitaxa 9 tyg vs lider 18 tyg) Dzięki czemu przeskalowaliśmy markę z 3,5 mln zł na 6,6 mln w okresie kampanii, a w całym roku z 5,7 → 10,5 mln, rosnąc 3 x szybciej niż rynek.

Szczegóły
Kategoria:
Medicines & Supplements
Nagroda:
Nominacja
Produkt:
Hitaxa Fast
Zgłaszający
Lider 1:
Value Media
Współzgłaszający:
SalesTube
Klient:
Adamed Pharma
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.