Durex. Bez wymówek

Opis projektu

Podjęliśmy odważną decyzję o przeznaczeniu kluczowego slotu komunikacyjnego w roku na 1-szą szerokozasięgową kampanię edukacyjną Durex dla Gen Z. Podczas gdy edukacja seksualna w Polsce praktycznie nie istnieje, kampania “Bez wymówek” nie tylko wyedukowała młodych w zakresie skuteczności prezerwatyw, ale zbudowała ich wizerunek także jako “cool produktu”. Byliśmy wszędzie tam gdzie młodzi - w SoMe(Tik Tok, Meta), na Twitchu, wśród influencerów, muzycznych idoli, w grach i na Spotify. W efekcie zwiększyliśmy penetrację prezerwatyw wśród kluczowej TG 16-24, aż o 13 p.p. i postrzeganie prezerwatyw jako „cool produktu” o 11 p.p.

Szczegóły
Kategoria:
Beauty & Care
Nagroda:
Nominacja
Produkt:
Durex
Zgłaszający
Lider 1:
DDB Warszawa
Lider 2:
OMD
Współzgłaszający:
Tears of Joy, Big Picture
Klient:
Reckitt Benckiser
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.