Fundacja Rak'n'Roll. Dzień na U

Opis projektu

Czy jedną akcją można zmienić nastawienie milionów kobiet do profilaktyki raka, gdy w ich percepcji to wyrok? Nie. Tak silna emocja wymaga czasu. Tak powstał Dzień na U. Podejście longterm, które wprowadza zupełnie nową narrację i finalnie- systemowe rozwiązanie problemu. Przed nami jeszcze wiele pracy, ale DnU to wielki krok w stronę upowszechnienia profilaktyki. W trakcie kampanii liczba badających się co roku kobiet wzrosła o 36,5%, +420 tys.!

Szczegóły
Kategoria:
Long Term
Nagroda:
Nominacja
Produkt:
Fundacja Rak'n'Roll
Zgłaszający
Lider 1:
DDB Warszawa
Współzgłaszający:
PHD, Garden of Words Group
Klient:
Fundacja Rak’n’Roll. Wygraj Życie!
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.