Gynoxin. Pierwsza pomoc w infekcji intymnej

Opis projektu

WYZWANIE: Utrzymanie udziału w rynku, gdy najbliższy konkurent był 2x tańszy, inflacja zwiększała wrażliwość cenową konsumentek, w Internecie roiło się od „cudownych” sposobów na infekcje intymne, a potencjalnych nowych konsumentek w kategorii nie przybywało. Strategię oparliśmy o precyzyjne dotarcie do konsumentek na całej długości ścieżki – budując markę, edukując, a dzięki danym docierając w momencie gdy aktywnie szukają rozwiązania. Poszukując źródeł wzrostu, jako pierwsi w kategorii umieściliśmy nastolatki w centrum komunikacji o ich zdrowiu intymnym. WYNIKI: wzrost udziału w rynku do 20% i ponad 1 mln(!) sprzedanych opakowań leku Gynoxin.

Szczegóły
Kategoria:
Medicines & Supplements
Nagroda:
Brąz
Produkt:
Gynoxin
Zgłaszający
Lider 1:
Wavemaker
Współzgłaszający:
19 Południk
Klient:
Recordati
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.