Gynoxin. Pierwsza pomoc w infekcji intymnej

Opis projektu

Kampania marki Gynoxin jest przykładem idealnie dopasowanej komunikacji towarzyszącej konsumentkom na każdym etapie ścieżki zakupowej, precyzyjnie adresując ich potrzeby i docierając z komunikatem w momencie wystąpienia problemu. Przy 2x droższym produkcie, w dobie szalejącej inflacji, i o 20% niższym budżecie niż główny konkurent, wzmocniliśmy udział w rynku, znacząco zwiększając sprzedaż (>1 mln opakowań leku!) na bardzo stabilnym rynku.

Szczegóły
Kategoria:
Medicines & Supplements
Nagroda:
Brąz
Produkt:
Gynoxin
Zgłaszający
Lider 1:
Wavemaker
Współzgłaszający:
19 Południk
Klient:
Recordati
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.