Formalnie Prudential, dla Ciebie Pru

Opis projektu

Narzucony z góry rebranding, który stwarzał duże zagrożenia, zmieniliśmy w nowe szanse dla marki. Obciążone niefortunną nazwą Pru wprowadziliśmy na rynek jako kontynuatora Prudential dokonując transferu ważnych w kategorii wartości budujących wiarygodność. Co więcej optymalnie wykorzystaliśmy okazję rebrandingu i wyposażyliśmy Pru w nowe, do tej pory, brakujące atrybuty związane z bliskością emocjonalną i wyróżnialnością.

Szczegóły
Kategoria:
Launch/ Relaunch
Nagroda:
Brąz
Produkt:
Pru
Zgłaszający
Lider 1:
Publicis Worldwide
Współzgłaszający:
CPC Brand Consultants, Starcom
Klient:
Prudential
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.