Formalnie Prudential, dla Ciebie Pru

Opis projektu

Jak przeprowadzić narzucony przez Grupę rebranding Prudential na obciążony żartobliwymi skojarzeniami Pru zachowując kluczowe siły marki: zaufanie, eksperckość, jakość i kompetencje. Postawiliśmy jeszcze ambitniejsze wyzwanie: nie tylko zminimalizować straty, ale nadać marce nowe elementy wizerunku. Strategię oparliśmy na dwóch filarach: FORMALNYM (transformacja Prudential w Pru i zapewnienie nowej marce wiarygodności) oraz EMOCJONALNYM (budowanie bliskości). Z sukcesem zbudowaliśmy świadomość i rozważanie. Znacząco przekroczyliśmy cel związany z transferem wizerunku -Pru zanotował wartości wyższe niż Prudential. Optymalnie wykorzystaliśmy okazję rebrandingu i wyposażyliśmy Pru w nowe atrybuty związane z bliskością oraz zrealizowaliśmy cele biznesowe.

Szczegóły
Kategoria:
Launch/ Relaunch
Nagroda:
Brąz
Produkt:
Pru
Zgłaszający
Lider 1:
Publicis Worldwide
Współzgłaszający:
CPC Brand Consultants, Starcom
Klient:
Prudential
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.