McDonald’s. Drwal. Lepsza strona zimy

Opis projektu

W tę szczególnie ciężką zimę, zgodnie z obietnicą Drwala, dostarczyliśmy Polakom “jej lepszą stronę” w formie doświadczeń inspirowanych kojącą i otulającą stroną zimy. Bazując na symbolu zimowego otulenia - swetrze - daliśmy fanom Drwala możliwość uczestniczenia w “cozy” evencie w “sweterkowej restauracji” (20 tys. osób), nauki dziergania czy otulenia się w wełniane sweterki (15 tys. sztuk). A wszystko to, by szary świat znów stał się przytulny.

Szczegóły
Kategoria:
Brand Experience
Nagroda:
Srebro
Produkt:
McDonald’s
Zgłaszający
Lider 1:
DDB Warszawa
Lider 2:
OMD
Współzgłaszający:
24/7Communication
Klient:
McDonald's
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.