McDonald’s. Drwal. Lepsza strona zimy

Opis projektu

Opierając komunikację na pełnym ciepłych emocji doświadczaniu “lepszej strony zimy z Drwalem” (możliwość uczestniczenia w cozy evencie w “sweterkowej restauracji”, nauki dziergania czy otulenia się w wełniane sweterki) udało nam się przezwyciężyć racjonalne obawy konsumentów i przekonać ich do sięgnięcia po Drwala (burgera premium) pomimo ograniczania wydatków. Emocjonalne podejście pozwoliło utrzymać nam dotychczasowy rekord sprzedaży.

Szczegóły
Kategoria:
Services
Nagroda:
Brąz
Produkt:
McDonald’s
Zgłaszający
Lider 1:
DDB Warszawa
Lider 2:
OMD
Współzgłaszający:
24/7Communication
Klient:
McDonald's
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.